Единственото което може да даде гас на мотора е ТПС потенциометъра! Там търси проблема!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ламбда сонда
Collapse
X
-
-
Проблемът е решен:като сваляхме комп.-ра не сме стегнали болтовете и се е клатил.т.е. не е правил добра маса.Стегнах ги,занулих грешките с 2-3 завъртания на свален акумул.(по простия начин) и готово,баси тъпото,нямаше да предположа.Сега гас до дупка,свети ми само лампата на бензина...ама тя кога ли е изгасвала
GTV с ново сърце и валчета.....много/100км.
Comment
-
Как се ресетва компа и как се зануляват грешките не се смейте пичове но не ми се дават пак пари за диагностика ще сменям ламбдата и за това питам а майстора ми каза че няма нужда да ходя после при него а само да ми се направят нови настройки на газовото благодаря ви предварително.АР 156 1.8 ТС 2000г
Comment
-
-
Благодаря ОЕМ но някои пичове пишат за друг прост начин мисля че със свалянето на клемата на акумулатора нищо не се трие и грешките си остават значи след смяната на ламбдата ще се дават пак кинти защото ефекта от новата няма да го има.АР 156 1.8 ТС 2000г
Comment
-
Здравейте, колеги! От известно време имам познатия проблем с паленето на студен двигател (държи ниски обороти, тресе се, при подаване на газ пука в колекторите), също така в ниските обороти няма грам мощност. Като позагрее е малко по-добре и все пак не е както беше преди.
Сменени са: дебитомер - 20 000км
ламбда сонда - 44 000км
кабели - 1 000км
свещи - 18 000км
темепературен датчик - 7000км
почистени дюзи - преди 150kм
Fiat Ecu Scan отчита грешка P0170Last edited by Degree; d.m.y г., 22:32.sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98
Comment
-
Първоначално публикувано от Degree Покажи съобщениеЗдравейте, колеги! От известно време имам познатия проблем с паленето на студен двигател (държи ниски обороти, тресе се, при подаване на газ пука в колекторите), също така в ниските обороти няма грам мощност. Като позагрее е малко по-добре и все пак не е както беше преди.
Сменени са: дебитомер - 20 000км
ламбда сонда - 44 000км
кабели - 1 000км
свещи - 18 000км
темепературен датчик - 7000км
почистени дюзи - преди 150kм
Fiat Ecu Scan отчита грешка P0173156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
P1173 - Mixture 1 strength (additive)
The ECU has run out of range in adapting the mixture in reference to the O2 Sensor signal (multiplicative adaptation) and/or in reference to the engine running conditions (additive adaptation).
Possible causes:
- Engine Temperature sensor/circuit defective, but the signal still in realistic range.
- Fuel Pressure incorrect
- Fuel Injector(s) leaking
- Fuel Injectors clogged
- Incomplete combustion (ignition or compression problem, excess O2 in the exhaust)
- Vacuum leak (lean mixture)
- Oxygen Sensor defective or contaminated with silica (Voltage change extremely slow)
- Exhaust system leak upstream of the O2 Sensor (stray air brings extra O2 making the mixture to appear lean)
- Fuel Evaporation Control system defective
- vehicle driven out of fuel (tank empty)Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Извинявам се... грешката беше P0170
Преди малко я закачих отново и няма никакви грешки, поради тази причина колега не мога да ти кажа какъв текст е имало. Но е факт, че колата отново няма мощност в ниските обороти...
Май ще се наложи да се ходи до сервиз...
А това са показания от дебитомера:Last edited by Degree; d.m.y г., 22:45.sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеЯсно, разбирам! Между другото нали каза, че е на 35К след смяната? Ами то времето и е дошло май. В литературата май пишеше: на всеки 40-50к се прави проверка и анализ на отработилите газове!
Това, че ти е горила масло е ясен симптом, че в отработилите газове е имало много въглерод (сажди) което е нормално да доведе до по-бързото и зацапване. Щом обаче пък не ти се е увеличил разхода... бодът ли те 130 лв? И най-накрая, може да е увеличено контактно съпротивление по куплунгите, пробвай първо да почистиш връзките по кабела или поне тази която е отдолу, това поне не е сложно, ако не се оправи...
Успех!
пп Моята е оригиналната, не е помирисвала ГАЗ, а на километража пише 200 000 км + ...
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеДа разбуня малко духовете - сондата е с пробег 160 000 км. Това пише в литературата.
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениепп Моята е оригиналната, не е помирисвала ГАЗ, а на километража пише 200 000 км + ...
Пък и нали знаеш виновни винаги се намират - ГАЗ, газаджии, гадни бензини, бензинджии, тунингисти..., така че адаш по-добре чукай на дърво ти с таа яка сонда.
В едно съм сигурен обаче, че ако навърташе колкото мен на месец, щеше и ти да си от тъмната страна
Let the petrol force be with you!
Last edited by fade; d.m.y г., 23:20.
Comment
Comment