Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Единственото което може да даде гас на мотора е ТПС потенциометъра! Там търси проблема!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Проблемът е решен:като сваляхме комп.-ра не сме стегнали болтовете и се е клатил.т.е. не е правил добра маса.Стегнах ги,занулих грешките с 2-3 завъртания на свален акумул.(по простия начин) и готово,баси тъпото,нямаше да предположа.Сега гас до дупка,свети ми само лампата на бензина...ама тя кога ли е изгасвала
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #33
        Как се ресетва компа и как се зануляват грешките не се смейте пичове но не ми се дават пак пари за диагностика ще сменям ламбдата и за това питам а майстора ми каза че няма нужда да ходя после при него а само да ми се направят нови настройки на газовото благодаря ви предварително.
        АР 156 1.8 ТС 2000г

        Comment


        • #34
          Само с диагностична апаратура.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Благодаря ОЕМ но някои пичове пишат за друг прост начин мисля че със свалянето на клемата на акумулатора нищо не се трие и грешките си остават значи след смяната на ламбдата ще се дават пак кинти защото ефекта от новата няма да го има.
            АР 156 1.8 ТС 2000г

            Comment


            • #36
              Здравейте, колеги! От известно време имам познатия проблем с паленето на студен двигател (държи ниски обороти, тресе се, при подаване на газ пука в колекторите), също така в ниските обороти няма грам мощност. Като позагрее е малко по-добре и все пак не е както беше преди.
              Сменени са: дебитомер - 20 000км
              ламбда сонда - 44 000км
              кабели - 1 000км
              свещи - 18 000км
              темепературен датчик - 7000км
              почистени дюзи - преди 150kм
              Fiat Ecu Scan отчита грешка P0170
              Last edited by Degree; d.m.y г., 22:32.
              sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Degree Покажи съобщение
                Здравейте, колеги! От известно време имам познатия проблем с паленето на студен двигател (държи ниски обороти, тресе се, при подаване на газ пука в колекторите), също така в ниските обороти няма грам мощност. Като позагрее е малко по-добре и все пак не е както беше преди.
                Сменени са: дебитомер - 20 000км
                ламбда сонда - 44 000км
                кабели - 1 000км
                свещи - 18 000км
                темепературен датчик - 7000км
                почистени дюзи - преди 150kм
                Fiat Ecu Scan отчита грешка P0173
                А текст има ли към грешката
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #38
                  P1173 - Mixture 1 strength (additive)
                  The ECU has run out of range in adapting the mixture in reference to the O2 Sensor signal (multiplicative adaptation) and/or in reference to the engine running conditions (additive adaptation).
                  Possible causes:
                  - Engine Temperature sensor/circuit defective, but the signal still in realistic range.
                  - Fuel Pressure incorrect
                  - Fuel Injector(s) leaking
                  - Fuel Injectors clogged
                  - Incomplete combustion (ignition or compression problem, excess O2 in the exhaust)
                  - Vacuum leak (lean mixture)
                  - Oxygen Sensor defective or contaminated with silica (Voltage change extremely slow)
                  - Exhaust system leak upstream of the O2 Sensor (stray air brings extra O2 making the mixture to appear lean)
                  - Fuel Evaporation Control system defective
                  - vehicle driven out of fuel (tank empty)
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Извинявам се... грешката беше P0170
                    Преди малко я закачих отново и няма никакви грешки, поради тази причина колега не мога да ти кажа какъв текст е имало. Но е факт, че колата отново няма мощност в ниските обороти...

                    Май ще се наложи да се ходи до сервиз...

                    А това са показания от дебитомера:
                    Attached Files
                    Last edited by Degree; d.m.y г., 22:45.
                    sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Ясно, разбирам! Между другото нали каза, че е на 35К след смяната? Ами то времето и е дошло май. В литературата май пишеше: на всеки 40-50к се прави проверка и анализ на отработилите газове!
                      Това, че ти е горила масло е ясен симптом, че в отработилите газове е имало много въглерод (сажди) което е нормално да доведе до по-бързото и зацапване. Щом обаче пък не ти се е увеличил разхода... бодът ли те 130 лв? И най-накрая, може да е увеличено контактно съпротивление по куплунгите, пробвай първо да почистиш връзките по кабела или поне тази която е отдолу, това поне не е сложно, ако не се оправи...
                      Успех!
                      Да разбуня малко духовете - сондата е с пробег 160 000 км. Това пише в литературата.

                      пп Моята е оригиналната, не е помирисвала ГАЗ, а на километража пише 200 000 км + ...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Да разбуня малко духовете - сондата е с пробег 160 000 км. Това пише в литературата.
                        Eeeee... друго си е да имаш достъп до литература, ние тука простосмъртните четем по нета к'во пише

                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        пп Моята е оригиналната, не е помирисвала ГАЗ, а на километража пише 200 000 км + ...
                        А проверявал ли си я наскоро какво показва, според мен точно при теб това не би трябвало да е проблем?
                        Пък и нали знаеш виновни винаги се намират - ГАЗ, газаджии, гадни бензини, бензинджии, тунингисти..., така че адаш по-добре чукай на дърво ти с таа яка сонда.
                        В едно съм сигурен обаче, че ако навърташе колкото мен на месец, щеше и ти да си от тъмната страна
                        Let the petrol force be with you!

                        Last edited by fade; d.m.y г., 23:20.
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment

                        Working...
                        X